Tuesday, November 1, 2011

Papa & Alisha


1/11/2011- Ak bwk En ipe gi Ulu yam..yelah mestila nak tgk Alisha kan..lagi2 papa die lagila jrg dpt tgk alisha..Sampai2 je ma ak bwk kua Alisha..sengih je die..kenal la tu..hehe..Papa die terus dukung die..main2 ngan die..mulut die chok chek chok chek dlm bahasa diela..ak kata la..ngadu kat papa ye..hahaha..

Dalam kul 8 die tido..tu pun siap kipas2 kat kepala die time die masuk buai tu..kalau tak jgn harap die nk tdo..die nak guling dlm buai tu ok..hahaha..igt lama la die nak tdo..dalam kul 11 ak rasa..die jaga..ak kata kat en ipe..ni sah tido lambat la die ni..en ipe pun main2 la ngan die..kat bwh ni gambr en ipe cuba utk tidurkan die..

Mula2 mata die nk lelap gak..tpi ambik masa btul smpai ak tgk en ipe yg dh merah mata nk tdo..hahaha..last sekali anak x sempat tdo..papa die dh menyerah kalah..letih duk pukul2 kotak susu tu..Ak nak gelak..Alisha punyela kusyuk tgk papa die ketuk2 kotak tu..diam je die..smpai mata die rasa nak tido..tpi jgn terpedaya ngan si kecik ni..lastly die x tido ye lepas papa die x larat pukul kotak tu lagi..nak tau kul brape die tdo..kul 3..huhu..ak pun x larat dh time tu..ak bwk kat mama ak yg tgh potong baju..kitaor main ngan die pastu dodoi kan die kat enjut die tu..terus die tido..dn ma ak kata bia die tdokt mak ak..ma ak kata kang angkat satu hal plak kite nk tdo kan die blik..:)


Ni video..sikit je..hehe


video

No comments:

Post a Comment